Op de parkeerplaats naast Jack’s Grill House aan het parkhout in Nieuwegein is zondag middag rond een uur een oud busje in brand gevlogen.

De eigenaar van de volkswagen camper had deze net een dag in eigen bezit. Dit was het eerste ritje met de camperbus. Door de snelheid waarmee de camper in brand vloog hebben de inzittenden helaas niets kunnen redden behalve een rugzak, welke ook al deels was verbrand. Door de hitte van het vuur is ook een gasfles ontploft. Deze lag in de camper om mee te kunnen koken.

De brand heeft ook een stuk bossage in brand gestoken, bomen en planten die bij de camper in de buurt zijn ook zwart geblakerd en verbrand. De dikke zwarte rookwolken waren in de wijde omtrekt te zien. De brand trok veel bekijks.

De camperbus is volledig uitgebrand en wordt afgesleept door een Berger. De inzittenden raakte niet gewond en konden het voertuig tijdig verlaten.





Foto’s : JSMultimedia / G-Media (S. Gomersbach)

Comments

comments

Geef een reactie